کاردانی مدیریت امور اداری

کاردانی مدیریت امور اداری

با توجه به نیاز واحدهای مختلف صنعتی، خدماتی، بازرگانی و دولتی به بخش امور اداری، تربیت نیروی متخصص در این حوزه ضروری می باشد. هدف دوره کارشناسی پیوسته رشته امور اداری آموزش و تربیت افرادی است که توانایی لازم برای احراز مشاغلی در زمینه امور اداری در سطح میانی را دارا می باشند و بازویی توانا برای سیستم مدیریت سازمان محسوب می شوند.

توانایی های فارغ التحصیل کاردانی امور اداری
پس از پایان دوره تحصیلی کاردانی پیوسته علمی کاربردی امور اداری، فارغ التحصیلان این رشته دارای توانمندی های زیر می باشند :

  • انجام امور مربوط به بایگانی

  • مکاتبات اداری و دبیرخانه

  • مکانیزه کردن سیستم اداری و امور دفتری مربوط به مدیران

  • توانایی انجام امور مربوط به خدمات و پشتیبانی سازمان


 

      دانلود سرفصل دروس رشته مدیریت امور اداری